16.11.2012

Uunituoreet messuterveiset

Kirjoittaessani tätä Bloggausta olen ollut kotona kädentaito-messureissulta kokonaisen tunnin. Koirat oli innoissaan vastassa, onhan se kumma, kun äiti on ollut poissa koko päivän.

Nyt voin sen paljastaa, tämän illan Kymmenen Uutisten loppukevennyksessä, kohdassa 14:40 alkaen oli Mika Tommolan haastateltavina Norjalaiset "joulupallomiehet" Arne ja Carlos. Heidän Mika Tommolalle tuomansa näköisnuket oli Novitan Neulomolaisten neulomia ja minä olen neulonut tuon nakunnuken. Vastan, kasvot ja hiukset on toiset nukkeprojektiin osallistuneet neulomolaiset tehnee. Tässä vielä Mika Tommolan kiitokset .

Nuket esittäytyvät Kädentaito- messuilla! Ja minä tiedän mitä siellä vastan alla on...
 
Novitan Susanne Ranta-Kiiski haastattelee Arnea ja Carlosta
 

Suomen suurin lasipallokuusi. Kuva ei anna oikeutta kuuselle!

Ai että pitäisi esitellä myös messutuliaiset? No, tässä kuvaa niistä mitkä ei ole salaisia...

Mukaan tarttui Tupsukehikko ja kaksi vyyhtiä Utunan Kainuunharmaslampaanvillalankaa. Näillekkään kuva ei tuo oikeutta. Piti vaan yömyöhään kuvata, kun oli kiire bloggaamaan... Tarttui mukaan muutama muukin vyyhti, mutta niistä en hiisku :)

Menomatkalla käytiin Lahdessa morjestamassa kisälliystävääni Anua. Hän on toisen kisälliystävän, Lauran, kanssa perustanut Lahteen Pitsi&Palmikko nimisen lankakaupan.

Messut oli mukava, mutta oli reissu rankkakin. Aamulla puoli seitsemän jälkeen matkaan ja kotona olin 20 yli kymmenen. Kilometrejä mittariin kertyi reilut 550...

1 kommentti:

  1. Tuo lasipallokuusi oli hieno :)
    Väkeä oli liikaa minun makuuni, perjantai tosin on tuolla se kaikkein hiljaisin päivä ;)
    Minäkin bloggaan tänään messuista, tosin minulle käy samalla tavalla, että suurin osa saaliista on salaista :D
    Mukavaa viikonloppua sinulle :)

    VastaaPoista