17.6.2011

Kohti Juhannusta...neuloen

Kovasti puikot kilkkaa ja kolkkaa, vaikkei mitään valmista näytä tänne tulevankaan. Mutta on minulla perustelut :D Vauvan neulesetti on valmistunut, eilen sen annoin eteenpäin vauvan mummolle ja tänään se menee vauvalle+äidilleen, eli ensi viikolla voin kuvaa siitä laitaa. Olen tehnyt myös pipon 1v lahjaksi, se menee saajalle sunnuntaina joten senkin kuvaa tulee ensi viikolla esille.
(pää)Puikoilla on nyt pinaattitunika neulomon Mammukalle. Työ, missä kaksi kohtasi toisensa, Mammukka halusi pinaattitunikan ja itse halusin tehdä sellaisen. Langat ja aloituksen sain Mammukalta ja työnilo jää itselleni. Tosin tuon aloituksen purin, kun en "päässyt sisälle" keskeneräiseen neuleeseen. Hirvee into on tehdä tuota, jäljellä enään 39*lisäys joka 3. krs sekä muutama päättelykerros :) hyvin etenee siis...
Puuvillaiset sukat Tallinnan tuliaisista on kans puikoilla, itselleni tulossa nämä. Lähinnä autossa olen tehnyt ja uimarannalla.
To do- listalla on vaikka kuinka monta työtä, mietin jo että lähtisin mukaanm KyJy:yn, mutta en mä saa niin montaa työtä samaan aikaan puikoille, sukkia on useammat tehtäväksi ennen joulukuun alkua. sitä projektista myöhemmin lisää ;)
Viikonloppu menee aikapitkälti ilman neulomista, olen molempina päivinä talkoohommissa Kotkan Ruusussa. Aiemmista vuosista tiedän, että sunnuntai- iltana on aikalailla kuollut olo. Mutta mukava viikonloppu edessä. Ikäväkseni säätiedoitukset ei ole kovinkaan hyvää ilmaa luvanneet.

Tässä vielä maistiaisia tai tyylinäytettä mattojenpesusta kesällä 2011

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti