14.11.2021

Lapiohommia...

 On ollut melkoinen homma kaivaa tämä bloggaaja maan raosta... Olen Anteeksipyynnön velkaa teille, rakkaat lukijat. Blogi on jäänyt naftaliiniin.

Nyt lähdin mukaan syksyn SNY- kierrokselle joten oli aikakin kaivaa blogi naftaliinista. Neulottua on tullut kyllä koko ajan. Facebookiin olen jotain päivittänyt, Instagramiinkin liityin, mutta sinne en vielä ole mitään lisännyt. lähinnä tällä hetkellä SNY- kierroksen vuoksi liityin sinnekin... Kertokaa, Rakkaat lukijat, missä te nykyisin julkaisette neuleita vai onko ne vain omana ilona?

Sitten asiaan: 

Salaisen ystävän lokakuun paketti saapui minulle perjantaina: Teemana oli taikapallo ja omat suosikit. 


Pallon sisältä paljastui Drops Nord- lankaa ( uusi tuttavuus minulle), silmukkamerkkejä, nappeja, hand made- merkkejä, suklaapatukka, teetä, huovutettu pallo, tupsukone (luulisin niin)... Lisäksi paketissa oli puikot, ohje haruni- huiviin ja kortti. 
Kiitos SNY:ni paketisa. Nyt kaivan aikaa kalenterista että saisin kämmekkäät puikoille paketin langasta.


Mitäkö olen puuhaillut blogikatkoksen aikana: Neulonut olen, eri paikoissakin. Käytiin mieheni kanssa Puumalassa 1v hääpäiväreissulla heinäkuun lopulla. Tässä muutama kuva siltä reissulta...








Perinteinen lankamatka on ollut, sattuneesta syystä, tauolla, mutta tänä vuonna päästiin matkaan. teen siitä oman postauksen!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti